"Polymer clay" ékszerek ill. egyéb díszek, kiegészítők: ajándékba, születésnapra, névnapra, karácsonyra, vagy csak úgy....


Ezen az oldalon olyan egyedi, kézzel készült ékszereket találsz, melyeket a két kezem és fantáziám segítségével álmodok és öntök formába. Ha valamelyik megtetszik, és rendelni szeretnél, írj egy emailt!

2011. szeptember 17.

Sodrásban



A díszek méretei: magasság: 3,5 cm, szélesség 2 cm. Ez a szett már le lett lakkozva, így kapott egy kis plusz fényt . Emellett tartósabb, ellenállóbb is.
(A nyaklánc csak a bemutatást szolgálja, az nem tartozik a szetthez!)

Ezen a képen láthatjátok, hogy hogyan mutat a gyakorlatban. Szerintem sokkal látványosabb így, mint ha csak simán fotózom. És szebb is.. legalábbis nekem nagyon tetszik ...;-D

Egy biztos, hogy hordva az igazi. Az, amit a húgom kapott, nagyon jól áll neki, pedig ha csak úgy simán nézem, el se hiszem. A sötét haj jól kiemeli a színeket. ;-)

2 megjegyzés:

Krisztina írta...

Nyertem! :D - jövőhéten megyek lottózni :)

101%-ban biztos voltam benne, hogy gyurmás blogod lesz. Hogy miért?
Egyrészt volt egy szösszeneted róla, hogy valamennyire kapcsolódik a sütéshez.
Másrészt pedig biztos kezed van a torták díszítéséhez, és (bár én nem gyurmázok, hanem gyöngyözök) gondolom a gyurma kb. uolyan lehet megformázásilag.

Teteszenek az eddig bemutatott alkotások. A kis teáskanna és a merengés a kedvencem.

Ékszersarok írta...

Köszönöm szépen a dícséretet!
A lottózást pedig ki ne hagyd, ezek után.. ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...