"Polymer clay" ékszerek ill. egyéb díszek, kiegészítők: ajándékba, születésnapra, névnapra, karácsonyra, vagy csak úgy....


Ezen az oldalon olyan egyedi, kézzel készült ékszereket találsz, melyeket a két kezem és fantáziám segítségével álmodok és öntök formába. Ha valamelyik megtetszik, és rendelni szeretnél, írj egy emailt!

2011. október 11.

Játék!!! :-)


Lehet, hogy valaki most fel fog sóhajtani, hogy már megint játék...DE!!! Itt ezen a blogomon még nem játszottunk, és igaz még nem érezzük, de közeleg a tél is..ezért a kép, ill. a játék befejezési időpontja miatt!:-D
S mivel ez még odébb van (hogy legyen időtök az 5. pontra...) és tenni is kell érte, ezért hirdetem meg most . :-)

Nos, ha szeretnél játszani, tedd ezt:

1., A játék tényét oszd meg  a Facebook-on (vagy az iwiw-en)

2., Hagyj itt egy megjegyzést a megosztás tényéről, ill. arról hogy játszani szeretnél

3., Ha van blogod, tedd ki a fenti télapós logót

4., Ha rendszeres olvasómmá válsz, vagy a facebookon ismerősnek jelölsz, akkor kétszer kerülsz a kalapba(de ez nem kötelező! )

és most jön az izgalmasabb része, ha valaki ezt is bevállalja, szintén dupla eséllyel indul, de ez sem kötelező!:

5., Küldj egy rajzot (amit bárhogy elkészíthetsz-kézzel , programmal, vagy ahogy akarsz,de ne internetről leszedett kép legyen), ami a karácsonyhoz, vagy a télhez kapcsolódik és elkészíthető  /az oldal profiljához igazodva/  fülbevaló, medál, vagy kitűző formájában.
Viszont feltétlenül olyan kép legyen, ami ténylegesen megvalósítható és lehetőleg olyan, amit más még nem készített el (tehát egyedi legyen).

Nos, ennyi lenne. A játék most indul, és Dec. 4 -én (vasárnap este) zárul. Mikulás napján közzéteszem a nyertest és nemsokára az ajándékot is!

Gyertek minél többen , mert játszani jóóóóóóóóóóó !

Most pedig meg is mutatom, ez lesz az egyik ajándék:

20 megjegyzés:

Timianyu15 írta...

Facebookon megosztottam:o)
Remélem bekerülök a sorsolásba.
A terven még dolgozom, amint kész küldöm, remélem egyedi lesz.
Köszi a lehetőséget.

Ékszersarok írta...

Kedves Timianyu!
Természetesen benne leszel a sorsolásban.:-)A képre pedig bőven van még időd.
Köszönöm, hogy jelentkeztél a játékra! :-)

Névtelen írta...

Facebookon megosztottam.Remélem nyerek egy szép ékszert!

Lencsilány írta...

Én is játszanék:)! Bár nem hiszem, hogy ha rajzolnék, az jó lenne bárkinek is. azért megosztottam facen:)!

Kacocska írta...

Én is megosztottam :) Am hol jelölhetlek be fb-on?:) Nem csak a receptjeid csodásak, de a kis ékszereid is :)

Ékszersarok írta...

Kedves Névtelen! ha majd ere jársz, írhatnál egy nevet is, mindegy mit, csak hogy azonosítani tudjalak!

Lencsilány! nem kell művészi képre gondolni, nem is a kép a lényeg, hanem maga az egyedi ötlet, ami megvalósítható és amit el tudnátok képzelni ékszerként! :-)

Kacocska! Köszönöm! ha jól láttam, már megtaláltál a fb-on! ;-)

Unknown írta...

Szia!

Megosztottam a játékot a facebookon, de csak az ismerőseim látják, viszont a blogom oldalsávjában is hirdetlek, facebookon jelöllek. Követőd is lettem, tervem még nincs, de majd kiötlök valamit remélhetőleg, bár rajzolni nem tudok...valami rénszarvasosra gondoltam (mert szeretem őket vagy skellingtonos fülbevalóra....kb. ilyen jellegű dologra).
Köszi a játékot!

Ékszersarok írta...

Suncika!
Én pedig köszönöm, hogy jöttél hozzám játszani! :-)

Monessa írta...

Játszok én is! :) Köszi a lehetőséget! Oldalsávba kitettelek!

Kati írta...

Én is szeretnék játszani, nagyon tetszik ez a karácsonyfa fülbevaló, a blogom oldalsávjában hírdetem a játékot, Facebookom nincs, sajnos rajzolni sem tudok, de elmondhatom, hogy egy kék kapszliban lévő, tejszínhabbal és áfonyaszemekkel diszített muffint fülcsiként szívesen elfogadnék. Tudom, hogy ez nem olyan eredeti ötlet, de nekem nagyon-nagyon tetszene.

Ékszersarok írta...

Rendben Kati, te is játékban vagy! :-)

latinka írta...

Én is szeretnék játszani! Köszönöm a lehetőséget.
A blogom oldalsávjában hirdetem,és megosztottam a fészen is Szabóné Vig Magdolna név alatt:)

Ékszersarok írta...

Örülök Latinka, hogy te is velem játszol!:-)

rozi írta...

Én is szeretnék veled játszani!Gyönyörűek az ékszereid!

Ékszersarok írta...

Köszönöm Rozi! Üdv nálam! :-)

Névtelen írta...

Megosztottam a facebook-on!!! Várom a sorsolást :) Albertné Erika

Regina írta...

Szia!

Szeretnék jelentkezni a játékra.
Megosztottam facebookon!
Regina néven követlek, facebookon pedig Nagy Regina néven jelöltelek ismerősnek.
Nagyon szépek az ékszereid!
Köszönöm a lehetőséget.
Üdv,
Regina

Péter írta...

Szia!
Szeretnék részt venni a játékban :)
Megosztottam facebookon és ismerősnek jelöltelek. Köszönöm a lehetőséget!
Szép Napot!

DzsiDzsi írta...

Sziaa!

Most küldtem emailben tervet neked:)

FB-n ismerősnek jelöltelek és megosztottam a játékot szintén FB-n! (Gősi Gabriella néven)

Rendszeres olvasód lettem itt blogon is!

Képet kirakom a blogomra:
http://t-i-sz-a-p-a-r-t.freeblog.hu/

Üdv, Gabi
gabus1217_8@hotmail.com

Ékszersarok írta...

Köszönöm mindenkinek, a játékot lezárom. nemsokára sorsolás!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...