"Polymer clay" ékszerek ill. egyéb díszek, kiegészítők: ajándékba, születésnapra, névnapra, karácsonyra, vagy csak úgy....


Ezen az oldalon olyan egyedi, kézzel készült ékszereket találsz, melyeket a két kezem és fantáziám segítségével álmodok és öntök formába. Ha valamelyik megtetszik, és rendelni szeretnél, írj egy emailt!

2011. szeptember 27.

Álmodozás




Megszületett az első kitűző. Hossza kb 3 - 3,5 cm.
Az alapban most is van egy kis csillám, így fényképen nem feltűnő, csak ha fény esik rá.(talán az első képen látszik valamennyire).
Nem mondom hogy egyszerű menet volt, mivel mikor díszítettem, az alap is lágy volt és folyton el akart hajolni, nehéz volt megfogni.
De azért kész lett, és ez a lényeg. Nektek hogy tetszik?

Egyébként rám vall a története...konkrétan épp a fülemben volt az egyik "művem", mikor összefutottam az egyik munkatársammal, és naná észrevette :-) ...persze megjegyezte, hogy hallotta miket készítek, és hogy kitűzőt próbáltam-e? mondtam is neki, még nem volt hozzá szerencsém...no , egyéb sem kellett, elkezdett járni az agyam, és másnap délután beszereztem egy kitűző alapot....  így született meg ez a kis dísz...(lassan már attól félek, ki fog dobni a boltos, ahol veszem a kellékeket, olyan gyakran megyek.....;-D )

2 megjegyzés:

Krisztina írta...

Dehogy fog kidobni! Örül, hogy bevétele van!

Nagyon tetszik a kitűző. Finom, nőies darab.

Álmodozás? - mint név?

Ékszersarok írta...

Hát ez hihetetlen!!! Én is ilyesmire gondoltam.:D az álom szó egyértelműen szerepelt benne...(így tehát a név elfogadva!)

És örülök, hogy tetszik. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...