"Polymer clay" ékszerek ill. egyéb díszek, kiegészítők: ajándékba, születésnapra, névnapra, karácsonyra, vagy csak úgy....


Ezen az oldalon olyan egyedi, kézzel készült ékszereket találsz, melyeket a két kezem és fantáziám segítségével álmodok és öntök formába. Ha valamelyik megtetszik, és rendelni szeretnél, írj egy emailt!

2011. szeptember 25.

Facebook és a technika, számítógép "ördöge"

Mostantól a Facebookon is fent vagyok, ott is lehet követni, olvasni, nézelődni! :-)

Mondjuk arról nem beszélek mennyi időm elment rá, hogy mindez elkészüljön.....sok-sok óra. Főleg hogy nem vagyok egy számítógép zseni, és a Facebookot eddig nem is nagyon használtam ( bevallom nem is nagyon szerettem. viszont hasznos, mivel folyamatosan frissíthető. plusz tényleg sokan használják, szóval annyira rossz csaknem lehet.. ugye?!..;-P)

Ja, és azt még nem is mondtam, hogy azt "élvezem" a legjobban, mikor egy mukkot sem értek belőle, mit is kellene csinálni mit hová beilleszteni, ill. hogy mit merre találok meg, egy-egy kódot stb....(mivel nem beszélek angolul, és ugye a gép nyelvez ez volna. tehát sok mindent így ad(na) a tudtomra) Ti nem szoktatok így járni?!
Szóval legtöbbször ráérzés után teszem, amit teszek, ami a legtöbbször bejön(mert persze azért ragadt már rám valami-és itt nem  a koszra gondolok :-D). De a bosszantó az, mikor nem jön be. És mikor belegebedek, mire megtalálok valamit, hiába szótárazom a szót, vagy kifejezést....csak kattintgatok ide-oda, az "agyvizem meg már forr" :-D

No, de a lényeg, hogy a nehezén túl vagyok, szóval  bátran lehet használni, ismerősnek jelölni, tetszikelni, meg ami ezzel jár.......ha már egyszer tegnap éjfélig ezen ügyködtem, legalább legyen értelme az egésznek...... :-D

Plusz az éjjel véletlenül vettem csak észre, hogy a megjegyzéseket valamiért nem jelezte ki,  ha ide az oldalra írtatok.. Nem is értem miért, hiszen be volt állítva....na mindegy, állítottam rajta, remélem ezután jó lesz, ha mégsem kiabáljatok rám...(mármint ha valaki megjegyzése nem jelenne meg. igaz csak azután lesz látható, ha én engedélyezem- azaz moderálom ;-D(ez így van a másik oldalamon is), de eddig még mindenkiét közzétettem, ha eljutott hozzám)
Szóval ha max 1-2 napon belül nem találjátok  a megjegyzéseteket , akkor ott a gép ördöge szólt közbe. na ilyenkor kell rámkiabálni (email formájában, azt tuti megkapom). De persze ezentúl jobban figyelek én is...

No, most pedig pihenek kicsit, majd foglalkozom egyet a ékszerekkel is, mivel már zsong a fejem a sok html kódtól, meg egyéb szerkesztős dolgoktól....

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...