"Polymer clay" ékszerek ill. egyéb díszek, kiegészítők: ajándékba, születésnapra, névnapra, karácsonyra, vagy csak úgy....


Ezen az oldalon olyan egyedi, kézzel készült ékszereket találsz, melyeket a két kezem és fantáziám segítségével álmodok és öntök formába. Ha valamelyik megtetszik, és rendelni szeretnél, írj egy emailt!

2011. november 25.

Nem csak a fának jár!



Ismét az ünnepek jegyében. Ez egy karácsonyi fenyőág akart lenni, nem tudom mennyire hasonlít. remélem így már érthető a bejegyzés címe is!.
Egyébként itt még nincs összeszerelve, azóta már pótoltam, és egy lett a többi fülbevaló közül. :-)

Nem számoltam, eddig mennyi ékszer készült , de kb 15 biztosan van, amit még nem láttatok, szóval egy darabig lesz mit mutogatnom, persze a java később jön. ;-D

Mint említettem én is megyek az 1. zalai kézműves vásárra, ezért is kerülnek fel lassabban a dolgok.
Épp azon agyaltam, ha nem is vesznek tőlem semmit,  a fülbevalók nagy részét simán elhordom majd én.:-D
Így is jópár van, ami a szívemhez nőtt, azokat el se viszem. ;-D (azért persze remélem, hogy nem hiába megyek, és az én alkotásaim is tetszeni fognak valakiknek) igazából ezért is indulok neki, mert szeretném ha viselné valaki, amit készítek, és hogy tudjam van értelme velük vesződni. (mert hogy ebből nem fogok meggazdagodni, az egyszer biztos! ;-D )

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...